piątek, 17 lutego 2012

Miałam zajebisty tydzień ciągle sprawdziany 
-Historia- Spoko
-Kartkówka z Anglika no ok niech bedzię
- Wos -Omg kiedy sie oni zamkną 
-Biologia - "Dawaj sicąge dawaj . Królestwo czego ....... zamieńmy się spawdzianami ok ..... ja robię to co ty nie zrobiłaś i sprawdzam a ty mi ok ?? Ok"
Kocham Biologie ale wiecie tak ciągle nie moze być., coś ze mną nie tak pokochałam lekture krzyżacy Ratunek !!!! Dzisiaj na przerwie ze Szczekalą " oddawaj długopis "
" Nie "
"Mam cyrkiel zmierz mi ....."
" oddawaj pacanie "
"zmuś mnie "
" Beata masz jego telefon wzeiłaź go ?? "
" MAm "
"No to pa pa telefoniku "
" Dobra masz masz " hahahahahhahaha był odlot . mam siniaka bo nie dał mi się uczyć to sie kopalismy .
Dziś dostałam imię maruda a wiecie dzlaczego bo nie przyszłam na przerwie na rodzinki hahahahahahha Koffam was :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz