niedziela, 12 lutego 2012

Hejka to ja

Hej nazywam się Kamila ......... może bez nazwiska , może jest ten blog będzie o mnie nie myślcie że jestem z wielkim Egoooo o niee ja taka nie jestem mam czwórkę naj lepszych przyjaciół ktoży czasami sie kłucą i doprowadzając mnie do białej gorączki : Natalia , Karolina, Agatka , Łukasz  są dla mnie jak rodzina wielka rodzina , kocham zwierzęta mam Papuge kube i Pieska Kajtka .Mam 14 lat , chodzę do gimnazjum kocham czytać pisać ksiażki przyjaciele mówią że przezemnie zaczeli czytać i sie zarażali tym czytaniem kocham książki mówię że moim drugim domem jest biblioteka trzecim księgarnia. Kocham wszystkie ksiązki dla młodzieży kocham zespoły rocowe popowe hip hop Klasyka jezz jestem osobę dziwną układam sb życie ciagle , piszę ksiazki ale ich nie wydaje uważam że moje życie to Klapa z podwójnym KK ten blog jest przeznaczony dla wszystkich chce sie z wami zaprzyjaźnić , prosze mówię wam dwa słowa na koniec : Poznajce mnie :*

Oto i ja :*

1 komentarz: