środa, 16 maja 2012

Wiecie , z miłość jest .... sami sobie dopowiedzcie dla mnie beznadziejna i głupia. Sama byłam . Wena nadal  nie wróciła i nadal ucieka. A co do tej miłości nie chce mieć z nia doczynienia Nigdy , nigdy nigdy :* No może ale wątpię. Jak narazię spoko w klasie, nie chce mi sie schodzić na duł do dziewczyn tak od niechcenia jutro mamy spotkanie z Panią dyrektor fajne co ? Wcale nie , bo matematyka  w tedy Twierdzenie Pitagorasa i podejrzewam ze nie wytrwam życzcie mi zakumania z tego głupiego przedmiotu jutro wos I kap ut. Zrobiłam gazetkę z Nimca i jest z Git. Znowu mam siniaka. A co myślicie co samotności co to dla was znaczy ?? :*
Bay tu jeszcze cytat z Romea I Juli dziwna poezja ale piękna:P

Niechaj czterdzieści tysięcy
Braci połączy serca - suma uczuć
Wciąż będzie mniejsza od mojej miłości.
Cóż ty chcesz dla niej zrobić ?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz